Zapomniani
Mówi się, że mistrz największych filozofów XX wieku nazywa się Monsieur Chouchani. Jednak jego życie jest zagadką. Samouk mówiący w dziesięciu językach, znający każdy pasaż z Biblii i Talmudu. Urodzony w nędzy przyjaciel Einsteina, o wyglądzie wagabundy. Jego śmierć będzie znacznie bardziej anonimowa niż jego życie.