Dostępny do 10 grudnia 2025 05:00
Przedstawiamy kroniki poruszających przyjaźni między osobami z Niemiec i Francji. Pomimo różnic i trudnej przeszłości, historie te dowodzą, że międzyludzkie zrozumienie zawsze jest możliwe. Dla Helgi Klinger początkiem była miłość do języka francuskiego, dla braci Mützelburg – kontakt z Francją był kontynuacją historii ich przodków.