Concorde, między mitem a tragedią
25 lipca 2000 r. z lotniska wystartowały dwa concorde'y. Tego dnia wielu Niemców chciało polecieć do Nowego Jorku. Kilku pasażerów nawet zamieniło się miejscami w samolotach. Jednak na miejsce dotarł tylko jeden. Dla drugiego podróż zakończyła się już po 133 sekundach. Ten dzień był punktem zwrotnym w historii lotnictwa.