Concorde: Myth and Tragedy
Concorde was the epitome of elegance, speed and glamour, linking London and New York in little over three hours. The British-French airliner was in a class of its own. But on the 25th of July 2000 tragedy struck which meant the end of supersonic flight. A look back at the birth and demise of the king of the skies.