Kiedy Monopoly było antykapitalistyczne
Oto niezrównany mistrz wśród gier planszowych. Odkąd istnieje, czyli od 85 lat, ponad miliard ludzi grało w Monopoly. Dostępna w 114 krajach świata gra została przetłumaczona na 47 języków. Uznana przez Beatlesów, Mohammada Alego i Arianę Grande, dziś jest symbolem najwyrazistszych aspektów kapitalizmu, gdyż fortuny zależą tu od rzutu kostką. A wiecie, że na początku gra miała obnażać jego nadużycia?