Kongo: Powrót wirusa ebola25 min
W Kongo, kraju od 20 lat targanym wojną domową, śmierć jest częścią codzienności. Oprócz przemocy, swoje żniwo zbiera tam niezwykle odporny i ciągle powracający wirus ebola. Epidemię starają się opanować zastępy doświadczonych lekarzy i lekarek oraz personel medyczny, jednak wojna i brak zaufania do władzy utrudniają walkę ze śmiertelnym wirusem.