Dopamina: Uber
W końcu zdecydowałeś się zostać kierowcą Ubera. Myślisz, że teraz czeka Cię wolnośc i niezależność? To nie takie proste. Zanim się spostrzeżesz, aplikacja zacznie wydawać Ci polecenia i nakłaniać Cię do kolejnych kursów. I bardziej niż Ty zyskają na tym akcjonariusze Ubera.