Dopamina: Facebook
Facebook uzależnia! Aplikacja, oparta na ukrytym mechanizmie walidacji społecznej, tworzy wokół nas bańkę – lajkujesz posty tych, którzy lajkują Twoje i tak w nieskończoność ... a wielka baza danych pęcznieje.