Pociągiem przez Indie
Fauna na ziemi reprezentuje zaskakującą różnorodność zachowań. Ową różnorodność odnajdziemy w każdym gatunku. Niektóre z tych różnic można tłumaczyć osobowością. Każda jednostka posiada indywidualną osobowość. Niektóre są lękliwe i nieustannie wypatrują zagrożenia, inne cechuje większa beztroska - wolą dbać o pełne brzuchy. Jedne lubują się w samotności, a inne wolą gwałtowne starcia. Owo zróżnicowanie jest bardziej powszechne, niż sądzimy. To ochrona gwarantująca przetrwanie gatunku. Gdyż, w zależności od charakteru, każde zwierzę konfrontuje się ze światem na swój sposób. I nawiązuje wyjątkowe więzi ze współbraćmi. Jeśli chodzi o życie społeczne, czasem wszystko zależy od temperamentu.