Sieci społecznościowe zwierząt
Podobnie jak my, niektóre zwierzęta wykorzystują obecność swoich krewnych, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i zwiększyć szanse na przetrwanie. Rozwijają relacje i sposoby interakcji, które pozwalają się im odżywiać, rozmnażać i chronić przed drapieżnikami. Niektóre rozwijają się w ramach złożonej sieci społecznościowej. Muszą także dostosować się do innego zagrożenia: zmiany środowiska. Działalność człowieka i zmiany klimatyczne stawiają nowe wyzwania dla wielu gatunków zwierząt na całym świecie. Zwierzęta widzą, jak ich ekosystemy szybko się zmieniają i muszą wykazać się wytrzymałością, aby przetrwać. Naukowcy z całego świata dokumentują tę niesamowitą zdolność zwierząt do radzenia sobie w obliczu tych zmian.