Animal Social Networks
A series looking at animal behaviour in the wild. This episode focuses on how animals work together to survive. In the Californian almond orchards bees must fight parasites and pathogens to keep their colonies healthy. On the Kenyan plateau of Laikipia, the last pack of wild dogs is facing a raging epidemic. The rhesus macaques on the island of Cayo Santiago, Puerto Rico, have adapted dramatically to the disruption of their ecosystem caused by Hurricane Maria.