Antyle: Saint-Martin leczy rany25 min
Dwa miesiące po huraganie Irma uczniowie z Saint-Martin wrócili nareszcie do szkoły. Teraz priorytetem jest odbudowa wyspy – ale nie byle jak. Opracowywany jest lokalny plan zagospodarowanie przestrzeni, pozwalający na lepsze przystosowanie wyspy do stawiania czoła kolejnym huraganom.