Art of Gaming
Kiedy myślimy o grach wideo, często myślimy o grach akcji. Są jednak i takie, które zapewniają graczom przestrzeń do introspekcji. Przeprowadziliśmy wywiady z 3 ekspertami od samotności: trenerem astronautów z ESA, filozofem i specjalistą do spraw mediów, grając jednocześnie w No Man's Sky (2016), Limbo (2011) i Shadow of the colossus (2005)