Art of Gaming
Video games are often full of action and face-to-face showdowns. But sometimes they can also leave the player alone with his thoughts, giving him or her a sensation of solitude and the space for introspection. Melek analyses the genre with three loneliness experts: an ESA astronaut trainer, a philosopher and a media specialist.