Art of Gaming
Gry komputerowe bywają trudne, co nas frustruje. Ile frustracji możemy znieść, zanim się poddamy? Czy frustracja to część gry? Melek zapytała o to dziennikarza i pasjonata gier Dennissa Kogela oraz psychologa Andrew Przybylskiego, grając jednocześnie z Hotline Miami, The Unfair Platformer i Octodad.