Art of Gaming
Sometimes it's hard to resist the urge not to throw your gaming console out of the window when you get those uniquely annoying words - GAME OVER - on the screen. Where does this frustration come from? Melek talks to journalist Dennis Kogel and psychologist Andrew Przybylski, as they play some games. Slightly annoying games.