Art of Gaming
Jaki rodzaj awatara wybieracie podczas gry? Takiego który najbardziej Was przypomina, czy też Wasze alter-ego? Od Mario poprzez The Elder Scrolls Online, Simsy czy Ico, Trinity wraz z psychologiem Michaelem Storem analizują zależność graczy z postaciami, które kontrolują na ekranie.