On 7 October 2023, an attack on Israel by the Hamas killed around 1,219 people, most of them civilians. Israel’s retaliation has led to tens of thousands of civilian deaths in Gaza through near-relentless bombing and starvation. With the UN concluding that Israel’s actions amount to genocide, how will this conflict ever end?