Macron-Merz: Power Behind the Scenes (2/2)
Episode two looking at the relationship between the leaders of France and Germany. The Franco-German ‘couple’ is tested as disagreements emerge over the EU-Mercosur trade deal and European fighter jets. But Donald Trump’s behaviour brings them closer together.