Macron - Merz: În culisele puterii (2/2)
A doua parte a acestui documentar care urmărește îndeaproape „cuplul” franco-german format din Emmanuel Macron și Friedrich Merz: izbucnește un dezacord între cei doi șefi de stat. Amândoi se duc la Chișinău pentru a o susține pe Maia Sandu înainte de alegerile din 2025. Iar apoi, în mod paradoxal, lăcomia lui Donald Trump îi va apropia din nou.