Macron–Merz: za kulisami władzy (2/2)
Pełnoskalowa agresja Putina na Ukrainę oraz nieprzewidywalny prezydent USA Donald Trump zwiększają presję geopolityczną. Mimo rozbieżności dotyczących umowy Mercosur oraz projektu wspólnego myśliwca bojowego, Paryż i Berlin podejmują próbę zacieśnienia współpracy.