Lumea în imagini - Magia eclipsei solareMass-media publice au vreun viitor?
Mass-media publice europene sunt în criză din cauza dezinformării, implicării politice și scăderii finanțării. Totuși, în mod paradoxal, nu au pierdut sprijinul cetățenilor. Pentru a le proteja independența, Uniunea Europeană a adoptat în 2025 Media Freedom Act, care impune statelor garanția de guvernare și o finanțare stabilă.