Hush-a-Bye Baby
In a small town in Northern Ireland, a teenage schoolgirl becomes pregnant unexpectedly and faces a deep inner conflict due to the rigid moral standards of those around her. Hush a bye Baby tackles the controversial issue of pregnancy outside marriage and abortion in Northern Ireland during the turbulent 1980s through the love story of two teenagers.