Kołysanka
Lata 80. XX wieku. Piętnastoletnia Goretti mieszka w niewielkim miasteczku w Irlandii Północnej. Kiedy zachodzi w niechcianą ciążę, musi zmierzyć się z sytuacją, która w jej silnie tradycyjnym, katolickim otoczeniu oznacza hańbę i brak wyboru.