Zaz - Sounds Like Art
Zaz, famous for her song ‘je veux’, brings her infectious optimism to the MO Museum in Vilnius in the cold Lithuanian winter. The French singer-songwriter performs inside the museum amongst a collection of Lithuanian artworks dating from the 1960s to the present day.