Zaz - Sounds Like Art
Cu vocea sa răgușită, Zaz a cucerit scena internațională în 2010 cu piesa Je veux. Peste 15 ani mai târziu, muziciana franceză interpretează din nou hitul de la debutul său în cadrul concertului de la Muzeul MO din Vilnius. Cântăreața prezintă, de asemenea, mai multe piese de pe noul său album, Sains et saufs, în care evocă moartea tatălui său și schimbarea vieții sale de la începutul pandemiei.