Radioactive: The New Atomic Era31 min
After a period of disarmament, the world seems to be sliding towards a new atomic age as some states are using their nuclear arsenal to make threats on the world stage. In this episode of Tracks East, a photographer in Chernobyl, a Ukrainian musician and a filmmaker in Kazakhstan reveal just how tangible this threat is.