Israel: război la nesfârșit?
După o perioadă de dezarmare, lumea pare să se îndrepte către o nouă eră atomică. Expirarea tratatelor, noile teste nucleare și amenințările din ce în ce mai puternice agravează situația. Lideri din SUA sau Rusia profită de teama catastrofei nucleare pentru a face amenințări. Oare politicienii mai țin minte ce înseamnă catastrofele nucleare? „Tracks East” a mers la cei care trăiesc cu acest pericol: un fotograf din Cernobîl, o muziciană ucraineană și o regizoare din Kazahstan demonstrează cât de reală este această amenințare.