Skażenie radioaktywne: nowa era nuklearna31 min
Po okresie rozbrojenia świat wydaje się ponownie kierować w stronę nowej ery atomowej. Niektóre państwa grają na strachu, wymachując opcją nuklearną. Czy politycy wciąż pamiętają, czym są katastrofy nuklearne? Program „Tracks East” dotarł do osób żyjących w cieniu tego zagrożenia: fotograf z Czarnobyla, ukraińska muzyczka i reżyserka z Kazachstanu pokazują, jak realne jest to niebezpieczeństwo.