Ukraine: Weary of War31 min
Drone strikes, power cuts and freezing temperatures are the order of the day in Ukraine as the war enters its fifth year. Russia is stepping up its attacks on the country's energy infrastructure in an effort to exhaust the civilian population. Tracks East goes to Kyiv and Dnipro, as well as Kharkiv and Kramatorsk, close to the front line, where the fighting is fierce.