ARTE Mix ø Trabendo 2025
Once again this year, ARTE Mix ø Trabendo brings together an XXL line-up of heavyweights and rising stars to kick off the new season of electro events on ARTE Concert: Etienne de Crécy, Cassius, DJ Falcon, Dylan Dylan, Nathalie Duchene, and Tatyana Jane. More than enough to keep you dancing until dawn!