Gen Z Wants to Be Entrepreneurs in Greece
In Greece, nearly one in two young people is considering embarking on the entrepreneurial adventure. Eudora Pouli took the plunge a year and a half ago. Trained as a chemist, she is putting her skills to work for her project.