Ukraina: Zełenski pod presjąGen Z zakłada biznes w Grecji
W Grecji prawie co druga młoda osoba myśli o założeniu własnego biznesu. Eudora Pouli postanowiła spróbować półtora roku temu. Jest chemiczką z wykształcenia i wykorzystuje swoje umiejętności w realizacji marzeń.