Criză de energie: mai puțin înseamnă mai bine?Gen Z e tot mai întreprinzătoare în Grecia
În Grecia, aproape unul din doi tineri intenționează să se lanseze în aventura antreprenoriatului. Eudora Pouli a făcut acest pas acum un an și jumătate. Ea este chimist de profesie și își pune competențele în slujba proiectului său.