Bach: Passion Oratorio
Harpsichordist and conductor Alexander Grychtolik presents a reconstruction of a forgotten passion oratorio attributed to Johann Sebastian Bach, with the Belgian Il Gardellino ensemble, specialised in historically informed performances.