Living with Lions
In southern Botswana, one of the most sparsely populated regions on Earth, Thato Cooper is part of the Modisa Wildlife Project, a programme designed to manage cohabitation between wild animals and the local population. When two lions move into the reserve and start attacking a farmer's cows, Thato Cooper and his team are tasked with resolving the conflict.