Psychedelia
After decades of taboo, LSD and psilocybin are once again becoming the focus of research: can they alleviate psychological suffering? Using psychedelics has a long history from age-old spiritual rituals to early medical experiments, the hippie movement and modern research studies. Testimonials suggest that these substances open up new perspectives for healing, consciousness and dealing with our own mortality.