China's New Power: Who Opposes It?30 min
In Trump's second term in office, the trade war between the US and China is intensifying with huge tariffs. At the same time, tensions around Taiwan are rising with China conducting extensive military manoeuvres. In Hong Kong, freedom of expression is increasingly being eroded. How is the local cultural scene coping?