Noua putere a Chinei: cine o contestă?
Cine contestează puterea statului chinez? De la jurnaliști în diasporă, la cluburi de metal în Shanghai. Cu o economie în expansiune, China se descurcă destul de bine în ciuda amenințărilor comerciale ale lui Donald Trump. Într-un moment în care gigantul asiatic caută să se apropie de Europa, riscul unei ofensive împotriva Taiwanului și represiunea dură din Hong Kong nu mai par să atragă atenția politicienilor și mass-media occidentale.