Holidaying in North Korea30 min
Could North Korea become a top holiday destination? As Moscow recruits soldiers for its war in Ukraine from the communist dictatorship, North Korea is trying to attract Russian tourists with a publicity campaign. Also in the programme: the Turkish resort of Antalya has many Russian and Ukrainian residents, who are not always appreciated by the local population...