Pod słońcem Korei, Bali i Antalyi30 min
Gdzie jechać na wakacje, gdy trwa wojna? Rosjanie coraz częściej wybierają się do Korei Północnej, jednego z sojuszników Kremla. Mogą też latać do Turcji, ale Antalya straciła dla nich swój czar. Na drugim końcu świata, na Bali agresorzy osiedlają się niedaleko swoich ofiar, Ukraińców, co tylko potęguje napięcia w turystycznym raju.