Move!
Will AI replace humans as dancers and choreographers? Dancer Sylvia Camarda explores what generative AI means for dance. In Berlin, she lets herself be guided by AI to perform. Polish choreographer Irina Demina shows us how she works with AI to preserve folk dances from all over the world. And Sylvia meets the pioneering artist Blanca Li in Paris and explores a possible symbiosis between human and machine.