Does Scrolling Make Us Stupid?
In a world full of push notifications, quickfire TikTok videos and constant distraction, deep concentration seems to be lost. But how bad is the situation really? Are our concentration skills suffering? Or has our attention perhaps even improved - and adapted to our modern, high input social media world?