Charles Kirk: The Making of Martyr11 min
The assassination of Charlie Kirk in September 2025 shocked America and deeply affected evangelical conservatives. The right-wing activist had become a youthful icon for Trump’s America, but since his death he has become a martyr of the MAGA movement.