Charlie Kirk: stworzenie męczennika11 min
Śmierć Charlie’go Kirka, bohatera ruchu MAGA, wstrząsnęła USA. W Phoenix powstało miejsce pamięci, które szybko stało się symbolem męczeństwa i kultu. Eksperci pokazują, jak ewangelikalne ruchy łączą żarliwą religijność z politycznym wpływem, tworząc z Kirka medialną ikonę ultrakonserwatyzmu.