Lumea în imagini
Asasinarea lui Charlie Kirk a cufundat America creștină în șoc și furie. Acest activist de extremă dreapta, care a devenit simbol absolut al mișcării MAGA, a fost transformat într-un martir al credinței sale. O privire retrospectivă asupra unei bătălii asemănătoare unei cruciade, desfășurată în principal în imagini.