Tzedek: The Righteous Ones (1/2)
When many people kept their heads down as the Jews of Europe were sent to the concentration camps, some men and women risked their lives to save Jewish people during the Second World War. Mark Halter sets out to find the people from across Europe and beyond who saved 500,000 Jews from the Holocaust.