Marek Halter is driven by a quest to find the Righteous. In the 1990s, half a century after the Holocaust, this Polish Jewish writer, who fled the Warsaw ghetto with his family to France, travelled the world to meet the men and women who helped 500,000 Jews escape the extermination camps.