Emily Pogorelc sings Mozart
At the Salzburg Festival 2024, the Mozarteum Orchestra conducted by the Spanish maestro Roberto Gonzalez-Monjas presented a morning dedicated to Mozart by the American soprano Emily Pogorelc.