Markus Schulz
Over the last ten years, Markus Schulz has taken progressive music, particularly trance and house, to new heights, creating a fusion sound all his own. In the 1990s, he got his start at rave parties in Arizona and quickly broke through internationally. His albums on the Armada and Coldharbour labels propelled him to the top of the American EDM scene. His tracks ‘The New World’ and ‘Destiny’ have even become electro anthems.